Sardar GUN ly kr Darwaazay pr Kharaa huaa thaa
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher kaa Shikaar karnay jaa Rahaa hun
Wife: Tou Jao
Sardar: Kaise Jaon bahar KUTTA Kharaa hei
Ek sardar apni behen ke sath auto me ja raha tha
auto wala:sahab apni mashuka ke sath kahan ja rahe ho
sardar:mashuka hogi teri sale meri to behen h
hahahahaaa......
Judge:
Tum ne Ek He store se MusalSal
3 Din Q Chori ki?
Sardar:
ham ne Sirf 1 Din Apni BV K
liye Suit Chori Kiya,
Aglay 2 Din to Colour Change
Krny Gaya Tha.
Sardar: Shirt K Liye Kapda
Dikhaiyeh?
Salesman: Plain Me Dikau?
Sardar: Nai Helicopter Me Dikha
Saale Bandar Ki Aulad
Sardar Naam Pe Mazaak Udata Hai.!
SArdar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha Lekin Murgi Ki English Bhol Gia
Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?
SArdar Replid: Éggs' Mother
A Donkey Kicked Sardar And Ran
Away,
Sardar Ran To Catch The Donkey.
He Saw A Zebra And Started
Beating It And Said,
Sala Tracksuit Pahan Ke Dhoka De
Raha Hai.
Sardar In Hotel:
Mai Yaha Nai Rahunga,
Mere Paise Wapas Karo!
Itna Chota Room?
Mujhe Jaanwar Samjha Hai Kya?
Waiter:Mere Bap!
Room Me Chal,
Ye Lift Hai.
PANDIT & SARDAR
Marne ke bad swarg me
SARDAR:tu kaise mara?
PANDIT:thand se or tu?
SARDAR:mujhe laga meri biwi ka
kisi se affair hai,
Jab ghar gaya to koi nahi tha
Sharm ke mare maine atmahatya ka li.
pandit ne jor se tamacha mara aur bola,
sale agar FRIJ khol k dekhta
to na tu sharm se marta aur na me thandse.
Ek sardar apne bete se bola :
Oye ghabra mat tu sher ka puttar hai.
Beta : Oye pape achcha hua bata diya,
Teacher bhi poochti hai
Ki tu kis janwar ki aulad hai..
Sardar in Hotel-
Mai Yaha Nai Rahunga,
Mere Paise Wapas Karo!
Itna Chota Room?
Mujhe Jaanwar Samjha Hai kya?
Waiter- Mere bap!
Room Me Chal,
Ye Lift HAI.
Sardar K Sir Se Khoon Nikl Raha Tha
Dr: Ye Kaise Hua.?
Sardar: Mein Hath Se
Diwar Tod Raha Tha
To Kisi Ne Kaha
Paji Kabhi Khopdi Ka B
Istmal Kar Lia Karo.!