A Donkey Kicked Sardar And Ran Away,
Sardar Ran To Catch The Donkey.
He Saw A Zebra And Started Beating It And Said,
Sala Tracksuit Pahan Ke Dhoka De Raha Hai.
Ek sardar ek bade hospital me doctor tha. Sardar ke saath waha ek nurse uske saath kaam karti thi. Dhire dhire sardar ko us nurse se pyar ho gaya usne valentine day ko us nurse ko propose karte huve kaha, "I Love You, Sister"
:: Best sardar jokes ::
Sardar GUN ly kr Darwaazay pr Kharaa huaa thaa
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher kaa Shikaar karnay jaa Rahaa hun
Wife: Tou Jao
Sardar: Kaise Jaon bahar KUTTA Kharaa hei
1 sardar ne apne 6 month k baby ki birthday party arrange kr li,
Kisi ne pucha:
6 month k baby ki birthday kese?
Sardar: hmary haan semester System hai.
Ek sardar apni behen ke sath auto me ja raha tha
auto wala:sahab apni mashuka ke sath kahan ja rahe ho
sardar:mashuka hogi teri sale meri to behen h
hahahahaaa......
Sardar: Yaar ye "SENT MESSAGE" Kya hota he?
2nd sardar: Ghochu,
Saale, Bevkuf, Tune Hi Srdaro Ka Nam Kharab Kia He.
Sent Message Matlab "Khushbu Wala Message..
Sardar Jaldi se 1 Glass Juice Do Larai Hone Wali hai
Peny Ke Bad 1 Glass aur do Larai Hone Wali Hai
Juice Wala Larai Kb Hogi?
Srdar:Jab To Paise Mange ga
Sardar- Shirt Sineke Liye 1 Acha Kapda Dikhaye...
Salesman-Plain Main Dikhau ?.
Sardar- Nahin Helicopter main Dikha... Saale bandar Ki Aulad, yahin Pe Dikha...
Pahle Sardarji:Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
"Rishtey k liye 1 dabaye, Mangni k liye 2 dabye, Shadi k liye 3 dabye."
Dusre Sardaarji:Oye main dusri Shadi ke liye kya dabaun?
Pahle Sardarji:Dusri shadi ke liye pehle wali ka gala dabye ..!
Sardar Ki Maa
Puttar Tujhay Yahan Se
Jalindhar Janay Mein 1 Din Laga
Aur
Wapas Aanay Mein 3 Din Wo B Naye
Car Se
Srdar : Maa Ye Car Bananay Wale Bhi
Pagal Hein Janay K Liay 4 Gear
Or Aanay Ke Liay Sirf 1 (Revers) Gear.
Srdar pandit Ko : ye tere Sir p Choti Q?
Pandit : Ye mera ANTENA he,
Isse muje IDEAS aate he
Sardar : Kamal he! Mere sir pe Dish Antena he,fir b kuch nahi aata.
Sardar in Hotel-
Mai Yaha Nai Rahunga,
Mere Paise Wapas Karo!
Itna Chota Room?
Mujhe Jaanwar Samjha Hai kya?
Waiter- Mere bap!
Room Me Chal,
Ye Lift HAI.
Sardar park me baita tha
Frnd:kya kar raha hai?
Sardar:badla le raha hu.
Frnd:kise?
Sardar: waqt ne muje barbad kiya
hai, ab me waqt barbad kar raha
hai...
2 Sardar Sending Sms Their Girlfriend
1st Sardar: Mai Tere Mobile Se
Teri Girlfriend Ko Sms Bheju.
2nd Sardar: No No No.
1st Sardar: But Why ?
2nd Sardar: Usne Handwriting
Pahchal Li To. . !
SARDAR:- Yar iska matlab kya hota hai, "I AM GOING"?
FRIEND:- Main jaa raha hun.
SARDAR:- Saaley, aise kaise jayega, 20 aur bhi aise ja chuke hain....answer bata ke jaa..
Sardarji: Me E-Mail bana raha hu. Sardar, Sardarg, Sardar123, Sardarabc Koi bhi nhe mil rha.
Sardarji Friend : Tum "Akalmand_Sardar" try kro 100% mil jye ga.