Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he “what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?
Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to
Sardar halwai sy Tum kitny saal sy jalebi bana rahy ho?
Halwai: bary fakhar sy 30 saal sy
Sardar: Lakh di lanat.
Tum se aaj tak jalebi seedhi nahi bani
Teachr-Chand par pehla kadam kisne rakha tha?
Sardar- Neil Armstrong.
Teachr- Aur dusra?
Sardar- Teri to... Dusra v usi ne rakha hoga
Langda thodi na tha wo.
Docter: Tumhari Kidney
Fail Ho Gayi Hai.
Sardar: Kya Sir, Aap Bhi
Bahut Mazaak Karte Ho.
Meri Kidney Kabhi School
Gaya Hi Nahi,
To Fir Fail Kaise Hogi?
1 sardarni behosh ho gai, Doctor-ye mar gai hai
Jab usko jalane lage to wo uthke boli main zinda hu
Sardar- chupchap padi reh, tu doctor se zyada janti he kya.
sardar: Raat ko 1 admi ne Chaku dekha kar loot lia
.
Dost: Lekin tumhare pas tu hamaisha PISTOL hoti hai na
.
sardar: Wo mai ne chupa di warna wo bhi le jata
1 sardar ko chand par bhejne kaa failsa hua.
aadhe raste jakar sardar rocket se kood gaya or chillaya dhokha !
Kamino Saalo !
Aaj to amawasya hai, chand to hoga hi nahi..
SVS
Sardar: Shirt K Liye Kapda
Dikhaiyeh?
Salesman: Plain Me Dikau?
Sardar: Nai Helicopter Me Dikha
Saale Bandar Ki Aulad
Sardar Naam Pe Mazaak Udata Hai.!
Some1 Wrote 2 Sardar,
"Agr Tum Zaheen Ho To Rs100 Bhejo.
Hosihyar Ho To 200. Agr Dono Ho To 300 Bhejo"
Sardar Sent Rs 600 N Wrote,
"O-A Main Sabka Baap Hu
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.
Friend : Acha wo kaise?
Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtub
mai bhi security guard k sath bethi thi.
Sardar saying to his friend- yaar meina compeny ke computer ko jor jor se chalaya button dabaya to computer bolta he “what r u doing”. Meine computer ko na main switch se band ker diya or bhag gaya.
Dusra Dost- kyon?
Sardar yaar computer has a good mind wo Malik ko bata dega to…
dhan
Judge:
Tum ne Ek He store se MusalSal
3 Din Q Chori ki?
Sardar:
ham ne Sirf 1 Din Apni BV K
liye Suit Chori Kiya,
Aglay 2 Din to Colour Change
Krny Gaya Tha.