Sardar bought a lottery ticket for 10 Rs. Luckily Sardar won 10 crores for that. He went to the shop to collect the prize money. The owner cut the tax and gave him 7 crores.
Sardar: Give me full 10 crores or give my 10 Rs. back
Sardar:Ghar mai Mera he Hukam chalta hai.
Mai Kehta hon, Garam paani le aao, woh le aati hai..
Friend:Garam pani Q?
Sardar:Garam pani se Bartan Achay Dhultay hain
:: New sardar joke ::
Sardar:
Aj BV ne bohat mara
Major Rohail:
Kyun?
.
Sardar: I was kissing Katrena
Major Rohail:
Wao Katrena Kaif
Sardar:
Nhi yar meri nokrani Katrena.
4 Sardar train k piche baag rahe the..
2 chadh gaye,to train me logo ne kaha
“WELL DONE”
Sardar-khaak well done
Jana to unhe tha,
Hum to chodne aaye the.
Sardar In Hotel:
Mai Yaha Nai Rahunga,
Mere Paise Wapas Karo!
Itna Chota Room?
Mujhe Jaanwar Samjha Hai Kya?
Waiter:Mere Bap!
Room Me Chal,
Ye Lift Hai.
Sardar g ja rahey the k achanek kutta par gaya
sardar ney jaldi sey apni dhoti utar kar kuttey ki tarf pheank di
dost:dhoti q utar di?
Sardar:uney v laa e laini c.
Sardar Wrote BILL GATES
Abt PCS & WINDOWS Problmz
1- My Child Learnd
MS WORD Nw He Wants
MS SENTENCE
2 - Find Only RE-CYCLE
But No RE-SCOOTER
I Need It, As I Owe A
Vespa Scooter
3 - I See MS OFFICE But I
Need MS HOME, As I Use
PC At Home
4 - Finaly, Howz Dat
Ur Name Is GATES But
U r Selling WINDOWS ...
Pahle Sardarji:Hamne Mobile Marriage Bureau shuru kiya hai:
"Rishtey k liye 1 dabaye, Mangni k liye 2 dabye, Shadi k liye 3 dabye."
Dusre Sardaarji:Oye main dusri Shadi ke liye kya dabaun?
Pahle Sardarji:Dusri shadi ke liye pehle wali ka gala dabye ..!
Air hostess: Sir kya loge?
Jatt: Milk Badam, Kheer, Bread Pakora n Tandoori Chicken wid Naan..
Airhostess: Sir tusi jahaaz te aaye ho,.
Apne PYO DE VYAAH te nhi!.
A Donkey Kicked Sardar And Ran Away,
Sardar Ran To Catch The Donkey.
He Saw A Zebra And Started Beating It And Said,
Sala Tracksuit Pahan Ke Dhoka De Raha Hai.
Ek sardar apni behen ke sath auto me ja raha tha
auto wala:sahab apni mashuka ke sath kahan ja rahe ho
sardar:mashuka hogi teri sale meri to behen h
hahahahaaa......
Sardar apni Billi se tang aa ke use
dur chhod aya.
Ghar aya to billi vapas aa gai thi !
Wo dusari bar chhod aya aur billi
phir vapas aa gai !
3rd time wo use bahut dur aur
complicated route pe chhod aya.
Vapas raste me usne apni biwi ko
phone kiya: Kya Billi ghar aa gai?
Biwi:Yes
Sardar: Us kamini ko bhej yahan,
main rasta bhul gaya hun....
Sardar: Shirt K Liye Kapda
Dikhaiyeh?
Salesman: Plain Me Dikau?
Sardar: Nai Helicopter Me Dikha
Saale Bandar Ki Aulad
Sardar Naam Pe Mazaak Udata Hai.!