Sardar ko Mayyat Wale Ghar se mar pad gaye.
.
Wajah?
.
Log Mayyat k 4ro taraf Baraf Rakh k
Ro Rhe The.
.
Woh mayat ko Hila k Bola
.
O bhai Uth! dekh Baraf kharidne
Kitne Grahk aye hai
Judge:
Tum ne Ek He store se MusalSal
3 Din Q Chori ki?
Sardar:
ham ne Sirf 1 Din Apni BV K
liye Suit Chori Kiya,
Aglay 2 Din to Colour Change
Krny Gaya Tha.
Sardar:Raat mujhe ek aadmi ne chaku dikhakar loot liya.
Friend:Lekin tere pas to hamesha Gun hoti hai.
Sardar:Wo maine chupa di thi, warna wo bhi chori ho jati
Sardar: Aaj ka din bohot bura guzra,
Darwaza khola kundi haath mein,
Nul khola tooti haath mein,
Suitcase uthaya handle haath mein,
Ab dar raha hoon susu karu ke na karun..
3 sardar bike se ja rahe the
Traphic wale ne roka aur bola,
Tumhe malum nahi 3 sawari chalana jurm hai.
1 sardar: "hame malum hai
Isliye to 1 ko ghar chhodane ja rahe hai.
Sardar To His Friend.
I Kiss My Wife Everyday Before I Go To Office..
& U?
Friend: I Kiss Ur Wife After U Go To Office.
Sardar: Ha Ha Ha..i M The First.
Shadi Me 1 Sardar Ne Dish Pe Tissue Paper Dekh
K Socha Shayad Ye Bhi Khane Ki Chiz Hai,
Jaise Hi Wo Khane Laga,
4-5 Sardar Jor Se Bole "Na Kha Oye Ekdum Feeka
Hai"
Sardar ke ghar chor aa gaya,
sardar ne dekha to chor bhaga...
Sardar bhagta bhagta chor se bhi agee nikal gaya..
Sardar:Ek to chori uper se mujhse race..?
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.
2nd: Main bhi!
3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
Sardar: Dr. Aap ne kaha tha k subha uth kr khelnay se sehat achi rehti hai Pr mjhe koi farq nai para
Doctor: konsa kheil kheltay ho?
Sardar: CHiri UDI KAAN UDA:-)